16. december 2012

Pakkekalender #16: Garn og Gammelt




Låge nr. 16 gemmer på en en fin gør-det-selv-broderi-pakke med det smukkeste plantefarvede garn! Det er Louise bag bloggen Garn og Gammelt, der mestrer plantefarvningens kunst, og jeg synes, at det er så fantastisk, at man kan få så smukke farver ud af naturen - se lige de farver! Louise har pakket et broderisæt med skønne farver, stof og nål, så det er lige til at gå til for alle:) Det kunne måske være en afslappende juleferie-adspredelse:)

Har du lyst til at vinde det fantastiske kit, så skriv en kommentar, og så trækker jeg en vinder i morgen aften kl. 19:)

98 kommentarer:

  1. Jajaja, jeg har lyst til at vinde det skønne garn.

    Glædelig december.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Vil rigtig gerne deltage - smukt garn i smukkefarver :-)

    Mvh Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet
  3. Ja tak det vil jeg gerne deltage i lodtrækningen om :-) Hvor er det dog nogen smukke farver!

    SvarSlet
  4. Det er sørme længe siden jeg har broderet :-)
    susannejenny@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er med...
    Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  6. Smukke farver. Jeg er helt sikkert med :)

    SvarSlet
  7. Sikke vidunderlige farver, det er...

    Jeg deltager gerne, elsker at brodere.

    SvarSlet
  8. Det er længe siden jeg har broderet, men nu får jeg da pludselig træng til at komme igang igen:) Rikke - rikke.eid@live.dk

    SvarSlet
  9. flotte farver, lægger billet ind:)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle dejlige farver!
    Ser allerede nogle fine, små motiver for mig...

    SvarSlet
  11. Åhhh jeg MÅ bare vinde denne give away :-)

    SvarSlet
  12. Årh, jeg har sådan tænkt på hendes smukke farver og vil så gerne i gang med lidt blackstitch-broderi. Krydser SÅ meget fingre! :-D
    Nielsdottir @gmail.com

    SvarSlet
  13. Trænger til at SLAPPE AF i julenferien så ja tak ;-)

    SvarSlet
  14. Smukke farver, jeg er med :-)

    SvarSlet
  15. Arhmen du disker op med de lækreste ting her i julen. Dette er et must have piece!!!

    SvarSlet
  16. Hvor er det smukke farver ! Ville være dejligt at få lov til at lege med dem :o)
    Mvh
    Susanne i silkeborg

    SvarSlet
  17. Det ville jeg gerne vinde - jeg har lige genfundet glæden ved at brodere :-)

    SvarSlet
  18. smukt kit, det ville jeg da gerne vinde....

    SvarSlet
  19. Ihh så fint og selvom jeg næsten ikke kan være bekendt at vinde mere, så er jeg selvfølgelig med om alle de lækkerier du har hver dag søde Anne!

    SvarSlet
  20. Smukke smukke farver!
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Ih så.fine.farver, troede hun "kun" farvede strikkegarn, men nej....

    SvarSlet
  22. Ja, jeg vil mere end gerne vinde - jeg elsker at brodere og når garnet er SÅ LÆKKERT, så er det jo en fornøjelse - krydse mine brodere fingre og håber på at heldet er med mig ;o) smil

    SvarSlet
  23. Jeg vil også gerne vinde. Her krydses også fingrer.
    :-)

    SvarSlet
  24. Hvor er det fint.. Det vil jeg gerne vinde..

    Rigtig god aften

    Louise Heldmann (Louise@heldmann.dk)

    SvarSlet
  25. Den kunne jeg bestemt godt tænke mig at vinde :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  26. Skøn garn, vil gerne være med :)

    SvarSlet
  27. Jeg vil meget gerne være med.

    SvarSlet
  28. Det ser så lækkert ud, vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  29. Det vil jeg elske at vinde.

    SvarSlet
  30. Du har ret - imponerende hvilke farver der er at finde i naturen! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  31. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  32. Jeg har jo efterhånden en del af Louises garn, men det et stærkt vanedannende, så jeg vil gerne vinde mere :-)

    SvarSlet
  33. Sikke nogle flotte farver, det er et stykke tid siden jeg har broderet sidst, så måske jeg kan komme igang igen :-)

    SvarSlet
  34. Fantastisk pakkegave :-) Jeg deltager :-)

    SvarSlet
  35. Fine, fine farver. anne.klama@gmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg er med! Så fine farver!!
    m.busted@gmail.com

    SvarSlet
  37. Det ser lækkert ud!! Det kunne jeg godt bruge.

    SvarSlet
  38. uh, det sæt vil jeg gerne vinde. Jeg er ret så glad for plantefarvet garn. :)

    Mvh. Laura B (Lah09(at)live.dk)

    SvarSlet
  39. Det ville jeg intet mindre end ELSKE at vinde!!!!!

    SvarSlet
  40. skønne farver .... kunne da godt bruge det lille fine sæt ..
    god jul til dig og dine
    hilsen Lis
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  41. Fantastiske farver... Jeg ville elske at lave noget ud af det!

    SvarSlet
  42. Hvor er der bare meget kvalitet i gaverne i din julekalender;-) Fyldt med håb deltager jeg igen i dag:-)
    Mvh. Sine Løkke
    sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Hvor er det nogle smukke farver! Jeg vil også gerne lege med i lodtrækningen :)

    SvarSlet
  44. Årgh ja det vil jeg bare så gerne vinde :-) Krydser fingre til kl. 19 :-) God dag til dig

    SvarSlet
  45. Smider et lod i puljen :-)
    Julie

    SvarSlet
  46. Uha, det garn må gerne bo hos mig!

    SvarSlet
  47. Jeg er også lige med :)
    christinedyrsting@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Smukke farver :-) jeg er med!

    SvarSlet
  49. meget smukke farver. jeg syr små tasker af broderier, både gamle og nye, så jeg vil være glad for at vinde.

    SvarSlet
  50. Det kunne jeg i hvert fald godt tænke mig :)

    SvarSlet
  51. Lækkert! Jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  52. Uhh det må jeg prøve:) sannedalgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Sikke nogle dejlige farver. Jeg har længe haft lyst til at brodere en pude, så jeg krydser fingre for at jeg vinder denne gang.

    SvarSlet
  54. Hold da op dem ville jeg gerne vinde. PS - har lige for første gang lært mine børnebørn på 5 og 7 at brodere korssting - det var godt nok sjovt.
    Julehilsen fra Lisbet

    SvarSlet
  55. Det er meget smukke farver, jeg er selv nybegynder i farveplantning, det er rigtigt spændende.
    Jeg håber. :)

    SvarSlet
  56. Åh ja, dem vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  57. Man kan aldrig få garn nok, og da slet ikke når det er sådan noget skønt noget :-)

    SvarSlet
  58. Hvor er det smukke, smukke farver. Jeg er med!

    SvarSlet
  59. Det ville være et fantastisk juleferiekit
    Jeg er med!

    SvarSlet
  60. Jeg er med;) meget smukke farver!

    SvarSlet
  61. Uha, ja det garn vil jeg mægtigt gerne vinde :)

    SvarSlet
  62. Den kunne jeg super, mega, meget gerne vinde. Er næsten lige begyndt på at brodere med uld.

    SvarSlet
  63. Jeg er så meget med...har nemlig en bluse jeg skal i gang med at brodere på :o)

    SvarSlet
  64. Wow, hvor lækkert. Det kunne lige være noget for mig i juledagene.
    Glædelig jul fra Louise Huss

    SvarSlet
  65. Nøøøj det vil jeg vildt gerne vinde- jeg skal nemlig brodere MEGET mere i 2013 :-)

    SvarSlet
  66. Lækkert, vil gerne vinde

    SvarSlet
  67. jeg håber sådan jeg kan nå det..
    Hilsen Helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  68. Beautiful yarns ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  69. Den vil jeg gerne løbe af med da :)

    SvarSlet
  70. Fantastisk gave! Jeg håber, at jeg kan nå at deltage.
    Mange hilsner fra Laura lauratusindting@gmail.com

    SvarSlet
  71. orv!! Jeg har lyst til at lægge 117 kommentare - det er så lækkert!!
    Thea

    SvarSlet
  72. Virkelig lækre farver!

    SvarSlet
  73. Sikke farver... dem vil jeg rigtig gerne lege med.
    Rigtig dejlig dag.

    Kh. Kristina

    SvarSlet
  74. What fabulous colours!
    Count me in please!

    SvarSlet
  75. Nej, hvor er det altså flot! Det vil jeg meget gerne vinde. Jeg har ønsket mig sager til at brodere med i julegave, men jeg tvivler på at resten af min familie helt forstår min iver for de små, smukke kors og de fine knuder og at jeg derfor får det. Søde drømme.
    Smil fra Anne Kathrine, ak@kompedal.dk

    SvarSlet
  76. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  77. lækkert! Prøver lykken endnu en gang :) sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  78. Måske kan jeg lige nå at være med! Skønne,skønne farver...en fryd for øjet.. Kirsten

    SvarSlet
  79. Ja plantefarver er bare noget af det smukkeste - håber at det kan få en renæssance. Uha hvor ville det være skønt at vinde :-)

    SvarSlet
  80. Jeg har godt tænkt på at prøve det der broderi. Har vist ikke rigtig broderet siden håndarbejdstimerne i folkeskolen, men måske det skal genoptages nu? Jeg prøver lykken. :-)

    SvarSlet
  81. Hvor er det mange år siden, siden jeg har broderet, nu skal jeg have gang i det igen :-)

    SvarSlet
  82. Jeg har strikket flere ting i garn fra Louise... Det er så smukt... Så et kit til at brodere med vil være lykken...

    SvarSlet
  83. Sikke nogle skønne farver - jeg er med.
    Helle
    hellecas@ofir.dk

    SvarSlet
  84. Kjempevakre farger :) Jeg er med!
    helenehe@online.no

    SvarSlet
  85. Man kan vel ikke nå at være med endnu???

    SvarSlet